Societatea NextClean SRL, cu sediul în Aleea Ciceu, Nr.4, Loc.Bucuresti,Sector 4,înscrisă în Registrul Comertului cu numarul J40/3338/2011, CIF 28217248.Utilizarea site-ului (încluzând accesul, navigarea și cumpararea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor și condițiilor.
Dacă se dorește returnarea unui produs care se încadrează într-una dintre situațiile de mai jos, este necesar de a notifica în prealabil (fară notificare returnarea nu este procesată) pe NextClean S.R.L
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără a invoca niciun motiv. În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnări. Plata trebuie efectuată direct la curier de către cumpărător.
ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs.
Astfel, perioada de renunțare expiră în termen de 14 zile calendaristice de la: ziua în care Cumpărătorul a intrat în posesia fizică a ultimului bun - atunci când Cumpărătorul comandă produse multiple care vor fi livrate separat printr-o singură comandă; în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată , ziua în care consumatorul sau o parte terţă , alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs;
În cazul în care în termenul legal de retragere din contract Cumpărătorul/Clientul solicită retragerea din Contract, acesta trebuie să returneze și eventualele cadouri primite cu produsul/serviciul respectiv. În cazul în care ați beneficiat de transport gratuit și doriți returul produselor comandate, suma de bani ramursată va fi fără cuantumul costul transportului (gratuit, respectiv 29 lei).
Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor juridice/fizice se realizează prin virament bancar. Suma transportului de la Vânzător - Cumpărător se rambursează doar atunci când se stornează întreaga factură.
NextClean S.R.L va înapoia contravaloarea comenzii în contul bancar al Cumpărătorului/Client la 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt și produsele/ul a fost returnat la sediul acestuia.
În cazul în care bunul/serviciul achiziționat nu poate fi livrat de către Vanzător (bun achitat în avans), acesta din urmă va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea bunului/serviciului în termen de 14 zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt. În cazul în care Clientul solicită retragerea din Contract în 14 zile calendaristice, și Comanda este achitată, NextClean va returna suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de catre Client.
În cazul returul produselor/bunurilor acestea trebuie înapoiate Vânzătorului imediat după exprimarea Cumpărătorului asupra deciziei de retur (dar nu mai mult de 14 zile calendaristice de la achiziție). Se recomandă expedierea coletelor cu utlizarea aceluiași serviciu de transport (utilizat pentru receptionarea produselor). Atenție! coletele NU se trimit cu ramburs; bani se returnează NUMAI după ce se verifică aspectul/funcționalitatea produsului.
Produsul care se returnează trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (după caz cu: ambalajul original, toate accesoriile, cu etichete intacte și documentele care l-au însoțit în original (certificatul de garanție în original, dacă a fost emis de producator/distribuitor, etc.)). Dacă produsul se returnează într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou,NextClean își rezervă dreptul de a solicita o taxă (pentru readucerea produsului în stadiul ințial dacă este posibil, sau pentru acoperirea diferenței de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand/resigilat sau (dacă dorește clientul) pe cheltuiala acestuia. Daca clientul nu este de acord cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Vă rugăm NU UTILIZAȚI produsele dacă doriți să le returnați!
Consumatorul este responsabil în ceea ce privește dimiuarea valorii produselor rezultate doar din manipularea acestora (diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea funcționarii produselor, naturii și caracteristicilor). În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47): pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să-o facă într-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcaminte, nu sa il poarte.
Coletele trimise de catre dvs, având plata transportului la destinație, vor fi refuzate!
Nu vom suporta taxele de transport în cazul în care doriți să schimbați produsul cu alt model, pe motiv ca v-ați răzgândit în privința modelului ales sau doriți returnarea produsului și restituirea banilor. NU putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate: urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice.
Art. 598. (Ordonanța de urgență nr. 34/2014) - În cazul contractelor în care furnizorul livrează produsele către utilizatorul final, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat utilizatorului final în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat utilizatorului final în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către utilizatorul final să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către furnizor, fără a aduce atingere drepturilor utilizatorului final faţă de transportator."
VOR FI REFUZATE COLETELE TRIMISE RETUR DACĂ ACESTEA NU SUNT AMBALATE CORESPUNZATOR (ASTFEL ÎNCÂT SA NU FIE AFECTATĂ CUTIA PRODUSULUI INCLUSIV PRODUSUL/ELE DIN INTERIORUL ACESTEIA ).
ATENȚIE!
Produs/se în colet deteriorat.
Pentru comenzile ale caror colete prezintă deteriorari vizibile la livrare/primirea prin curier, vă recomandam să REFUZAȚI recepția lor.
Riscul de deteriorare sau pierdere a produselor vă este transferat integral în momentul în care recepționați fizic coletul/produsele/produsul. Astfel recomandăm deschiderea imediata a coletuli, preferabil în prezența curierului pentru a încheia un proces verbal cu acesta. Orice reclamație ulterioara NU va fi luata în considerare dacă NU se încheie un proces verbal cu curierul.
În cazul în care se utilizează un transportator delegat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrarii produselor catre transportator.
Pentru dovezi, în cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit și a produselor conținute în acesta, fără a încheia proces verbal cu agentul curier, NU se va oferi înlocuire (transporturile gratis) gratuită produselor. Vă rugăm să menționați pe procesul verbal exact cum a fost ambalat produsul primit, ce anume este deteriorat și poze (a coletului și produsului/lor deteriorate). Ulterior să ne contactați AICI și vom schimba produsul cu unul nou fără nici un cost suplimentar (gratuit).
Produsul/le livrat/te nu corespund specificațiilor din site.
Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil) fără nici un cost suplimentar.
Produs/e nefuncțional/e în primele 48 ore de la recepție.
În cazul în care produsul achizitionat a fost livrat nefuncțional sau acestea prezintă unele vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit gratuit cu un produs functional, în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Produse livrate gresit.
În cazul în care s-a livrat alt produs decat cel comandat, consumatorul/clientul are obligația de a informa NextClean SRL după ce a recepționat coletul. Pentru astfel de situați când se dovedește că produsul este livrat greșit nu există costuri suplimentare suportate de client/consumator. Dar în cazul în care produsul se dovedește a fi conform/din comandă etc., costul transporturilor (dus și întors) este suportat integral de client/consumator.
Returnarea este posibilă atunci când:
Produsul nu este conform cu specificațiile prezentate pe site. Dacă se adeverește că produsul comandat nu este conform specificațiilor prezentate pe site, se poate solicita returnarea acestuia pentru rambursarea integrală a contravalorii sau înlocuire. Dacă înlocuirea este agrează cu un produs de valoare mai mare, clientul va plăti diferența. Dacă produsul este de o valoare mai mică, clientul primește rambursarea parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Vă rugăm să ne anunțați imediat ce ați primit produsul/ele despre aspectele prezentate mai sus.
În cazul în care se dorește renunțarea la cumpărare în termenul legal de 14 zile calendaristice. Conform OG nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță, un consumator poate renunța la cumpărare prin denunțare unilaterală a contractului în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului comandat la distanță.
"Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor [...]