Schneider, o poveste despre pasiune
Fondat in 1934 si cunoscut original ca Schneider Frères, acest brand inovativ a fost creat de catre fratii Schneider, o echipa castigatoare compusa dintr-un inginer vizionar si un lider carismatic.
Acest duo dinamic si-a dedicat anii de la inceputuri pentru cumpara si vinde dispozitive TSF, cunoscute ca stramosii radioului, televizorului si echipamentelor telefonice existente astazi.
Duoul fratern
Cativa ani mai tarziu, in 1936, fratii Schneider au lansat o a doua companie, SERT, specializata in producerea de echipamente electro-radio.
Inca de la inceput, fratii Schneider erau cunoscuti printre liderii pionieri in desgin al echipamentelor de radio si televiziune din Franta.
Succesul fratilor era unul rasunator. In 1939, compania acestora Schneider Frères a fost considerata una dintre cele mai importante afaceri de pe piata Frantei.
Date importante
1931La doar 25 de ani, Jacques Schneider a inceput sa lucreze in Paris dezvoltand propriile inventii dispozitive TSF. Fratele sau mai mic Sacha i se alatura in France si incep aventura impreuna, invatand si inovand singuri
Istoria Schneider este marcata de creatii majore, cum ar fi inventarea radioului Pygmée. Inca de la inceput, brandul a iesit in evidenta fata de competitorii sai prin frumoase caracteristici estetice, adesea recunoscute pentru eleganta insertiilor de lemn.
Mereu inovand, fratii Schneider au fost primii care au creat butonul care se apasa ce se gaseste la tastaturile calculatoarelor si mai tarziu instalate pe terminalele tip arcade.
Construind pe miniaturizarea componentelor tehnologice folosite, fratii Schneider au continuat sa dezvolte gama lor de dispozitive radio usor de transportat, in 1957-1958, au lansat primele modele cu frecventa-inalta. Inca de atunci si chiar si astazi, brandul a fost aclamat de critici specialisti care au laudat inovatiile si raportul calitate-pres Schneider.
Brandul a pornit in crearea televizoarelor intr-o era noua a tehnologiei, lansand faimosul TV portabil Popsy, un model usor si cu un aspect extraordinar disponibil in mai multe culori.
O poveste a advertisingului
Povestea Schneider este remarcata printr-o relatie privilegiata cu publicul, perfect ilustrata de campaniile de publicitate care au caracterizat era acestora si au lasat o amprenta pe memoria colectiva.
Sloganurile campaniilor Schneider au creat o pasiune pentru brand, impulsionate de emotiile create de noile tehnologii. Concentrarea pe dezvoltarea dispozitivelor superbe, de o calitate imaculata, frumos colorate si cu performate exceptionale nu alasat niciun cap de neintors.
Brandul Schneider a creat gradual o atasare sentimentala adanca intre clienti si companie care a ramas astazi mai puternica decat niciodata.