Rowenta este un brand renumit din 1909.
Îți prezentăm în continuare etapele cheie ale evoluției sale.
din 1884 până în anii 1960
ÎNCEPUTURILE BRAND-ULUI
În 1884, Robert Weintraud, un industriaș din Offenbach, creează compania Weintraud & Co GmbH, care produce rechizite pentru birou, accesorii pentru fumători, lămpi și ceasuri.
Robert Weintraud
1909
În decembrie 1909, acesta înființează brand-ul Rowenta, al cărui nume se inspiră din numele său.
Rowenta se dezvoltă rapid datorită
design-ului rafinatand high-quality products.
Oferind aparate de uz casnic
care utilizează tehnologii de vârf, aceasta lansează cu succes noi produse.
Primele Fiare de calcat
1949
Lansarea primul fier de călcat controlat prin termostat, cu elemente de încălzire din ceramică.
Noul logo.
din anii 1960 până în anii 2000
FOCUS PE INOVARE
dezvoltarea ROWENTA PE PLAN INTERNAȚIONAL
Rowenta a lăsat o impresie puternică asupra utilizatorilor exigenți, care au fost captivați de calitatea produselor și a inovațiilor sale.
din 2000 și până astăzi ROWENTA ÎȘI AFIRMĂ VALORILE
Pentru această gamă, Rowenta colaborează cu WWF pentru a proteja mediul de-a lungul întregului ciclu de viață al produselor sale.
ÎN
2012este lansată gama de produse Rowenta Eco Intelligence, cu obiectivul de a diminua consumul de energie, menținând însă nivelul de performanță.
Rowenta se distinge prin :
design-ulproduselor sale.
Rowenta încheie de asemenea
parteneriatecu brand-urile de top de pe piață.
Produsele sale sunt pe
primul planîn cadrul evenimentelor și locațiilor importante.
2014 TEHNOLOGIE PENTRU O VIAȚĂ MAI FRUMOASĂ
Un nou motto pentru a scoate în evidență ADN-ul brand-ului: înfrumusețarea vieții cu ajutorul unei tehnologii de înaltă performanță care oferă rezultate perfecte.
*Text si poze preluate de pe www.rowenta.ro